ser.png

Service

Sensec utför service och underhåll på samtliga produkter som vi erbjuder till marknaden.

Vi finns tillgängliga mellan 8.30 och 17. Vid behov av ytterligare support på icke kontorstid, kan vi även tillhandahålla beredskap dygnet runt genom vår jourverksamhet.

Kontakta oss för mer detaljerad information på service@sensec.se.


 
Joakim Hjertton Team Leader 070-540 58 75 joakim.hjertton@sensec.se

Joakim Hjertton
Team Leader
070-540 58 75
joakim.hjertton@sensec.se

Nicklas Ädel  Team Leader 070-540 12 37 nicklas.adel@sensec.se

Nicklas Ädel
Team Leader
070-540 12 37
nicklas.adel@sensec.se

Mathias Rådman Team Leader 070-540 62 21 mathias.radman@sensec.se

Mathias Rådman
Servicechef
070-540 62 21
mathias.radman@sensec.se

 

VI FÖRESLÅR ATT NI KONTAKTAR EN AV VÅRA SPECIALISTER, SÅ KAN HAN ELLER HON HJÄLPA ER MED EXAKT VAD NI BEHÖVER

Ceia_NetID System.jpg
smiths_EQO.jpg
6040-2is_beskuren.jpg

Projektledning vid installation

Vid större installationer eller helhetsåtaganden krävs ibland projektledning. Främst gäller det installationer med flera flöden eller där det förekommer flera olika maskiner. Vår projektledarstyrka tillhandahåller expertis inom området och kan hjälpa er att planera installationen.

Installation och driftsättning

Starta er maskin precis som planerat. Vi på Sensec installerar och driftsätter maskinerna i rätt tid och så att de är klara för användning.

Reparationer

Reparationer är en del av servicen eller underhållet som vi utför. Detta inkluderar även förebyggande inspektioner och i vissa fall utbyte av utslitna komponenter.